به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز سه شنبه در نشست ستاد ساماندهی کودکان کار و خیابانی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: چنانچه دستگاه های اجرایی استان به وظایف خود در زمینه ساماندهی کودکان کار و خیابانی عمل کنند مشکلات این قشر راحت تر و بهتر برطرف می شود.
وی افزود: به جای اقدام عاطفی و احساسی عده ای از مردم کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به کودکان کار و خیابانی استان که سبب تقویت و تکرار رفتار نامطلوب تکدی گری می شود انتظار می رود که به طور عقلانی با این قشر برخورد کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حمایت های مالی لازم از کودکان کار و خیابانی این استان که خانواده آنان مشکلات اقتصادی دارند انجام شود.
نظری عنوان کرد: به دلیل افزایش چند برابری مستمری خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر نباید کودکان آنها کار و یا خیابانی باشند و این موضوع قابل قبول نیست.
وی ابراز داشت: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد افرادی را که به صورت باندی و ساماندهی شده اقدام به بکارگیری و سوء استفاده از کودکان کار و خیابانی می کنند شناسایی و با آنان برخورد جدی شود.
نظری گفت: مصوبات ستاد ساماندهی کودکان کار و خیابانی کهگیلویه و بویراحمد پیگیری و اجرا شود و حضور کمرنگ برخی از مسئولان اجرایی استان در این نشست نیز پذیرفتنی نیست.
تاکنون 285 کودک کار و خیابانی در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد حدود 250 نفر دانش آموز هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.