اسماعیل احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 2 هزار و 652 واحد مسکن مهر در شهر دوگنبدان در سه فاز در حال ساخت است که تاکنون یک هزار و 400 واحد آن تکمیل و واگذار شده است.
وی بیان کرد: 628 واحد مسکن مهر از سال 92 تاکنون احداث و به متقاضیان واگذار شده است..
احمدی ابراز کرد: 848 واحد مسکن مهر هم در دوگنبدان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال ساخت است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: از این تعداد مسکن مهر در حال ساخت 280 واحد به مددجویان زیر پوشش نهادهای حمایتی این شهرستان واگذار خواهد شد.
احمدی تصریح کرد: این میزان واحد در حال ساخت تا پایان سال جاری به متقاضیان واگذار خواهد شد.
وی بر همکاری دستگاه‌های خدمات ‌رسان آب، برق و گاز برای اتمام هر چه سریع‌تر واحدهای باقی مانده مسکن مهر شهرستان تأکید کرد و گفت: پرداخت نکردن مطالبات پیمانکاران تأثیری مهمی بر روند اجرایی این طرح داشته است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: این تعداد واحدهای آماده واگذاری بعد از محوطه سازی و تکمیل سهم آورده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
احمدی افزود: تکمیل و واگذاری واحدهای مسکن مهر شهرستان به متقاضیان دارای شرایط، در متعادل کردن قیمت ساخت و ساز، رهن و اجاره مسکن این منطقه صنعتی موثر خواهدبود.
وجود فضای سبز و پارکینگ از زیرساخت‌های پیش بینی شده در مسکن مهر گچساران است.
کمبود زیرساخت‌های آموزشی، حذف یارانه محوطه سازی که پیش از این از سوی دولت پرداخت می‌شد و اکنون باید از سوی مالکان تأمین شود از مشکلات مسکن مهر در این شهرستان است.
مسکن مهر گچساران که در مجتمع‌های چهار طبقه طراحی شده است به دلیل نداشتن آسانسور برای برخی ساکنان مشکلاتی ایجاد کرده است.
شهر 100 هزار نفری دوگنبدان مرکز شهرستان نفت خیز گچساران در 150 کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: علیزاده
2082/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.