مسعود ظفری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود: این تعداد طرح از محل اعتبارات استانی ، نفت و استفاده متوازن با پیشرفت فیزیکی پنج تا 70 درصد در دست اجراست.
وی بیان کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته بیش از 50 میلیارد ریال از محل اعتبارات استفاده متوازن بوده است.
ظفری ابراز کرد: این طرح ها در زمینه ساخت کانال های دفع آب های سطحی، احداث کانال های هدایت سیلاب، تکمیل بوستان ها، بهسازی معابر عمومی و معابر پیاده رو، ساخت کانال های سنگی و توسعه فضای سبز در شهر دوگنبدان است.
وی گفت: تکمیل پارک نفت با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال، ساخت پارک در محلات مختلف گچساران با 23 میلیارد ریال، ایجاد فضای سبز در دوگنبدان با 20 میلیارد ریال و بهسازی معابر بافت فرسوده با 25 میلیارد و 700 میلیون ریال اعتبار در دست اجراست.
ظفری بهسازی معابر پیاده شهر با 25 میلیارد ریال، کانال دفع آبهای سطحی 10 میلیارد ریال اعتبار، بهسازی و مرمت غسالخانه شهر 12 میلیارد ریال، احداث سیتیک و تجهیزات کشتارگاه 15 میلیارد ریال اعتبار را از دیگر طرح های در دست اجرای شهرداری دوگنبدان اعلام کرد.
دوگنبدان690 هکتار مساحت دارد که از این میزان بیش از 200هکتارمعابرعمومی در شهر خاکی است.
شهر صنعتی و نفت خیز دوگنبدان یک میلیون و 296 هزار متر مربع فضای سبز دارد و این میزان فضای سبز در پارک‌های عمومی، پارک کودک، پارک جنگلی و فضای سبز حاشیه معابر ایجاد شده است.
21پارک عمومی با 150 هزار و 585 متر مربع فضای سبز در این شهر وجود دارد.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده:علیزاده
/1662/2082
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.