به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با جمعی از اعضای شورای اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: برخی‌ها با بالا رفتن سطح توقعات به دنبال شرایط آرمانی و مطلوب در حوزه‌های مختلف از جمله مسائل اقتصادی در این دولت هستند.
وی تصریح کرد: البته این افراد باید شرایط و وضعیت قبل از آغاز دولت یازدهم با نفت بالای 120 دلار را با نفت کمتر از 40 دلار در این دولت و شرایط تحمیلی تحریم‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی را نیز مورد ارزیابی قرار دهند.
وی بیان کرد: دولت با طلیعه و رویش شعار اعتدالگرایانه خود امید، نشاط و انسجام درونی را به ملت برگرداند و بسیاری از رفتارهای افراطی و فضای دوقطبی حاکم بر جامعه آن روز را از بین برد.
احمدی یادآور شد که دولت در موقعیتی کشور را بدست گرفت که اوضاع در حوزه‌های مختلف به‌ویژه مسائل اقتصادی وضعیتی نابسامان و در ابعاد مختلف دچار بحران و چالش‌های اساسی بود.
وی عنوان کرد: تورم بالای 47 درصد، بدهی سرسام آور دولت به سیستم بانکی، بی ثباتی در بازار ارز، بروز پدیده ایران هراسی و اسلام هراسی و انزوای کشور جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بخشی از اوضاع نابسامان کشور در روزهای آغاز به کار دولت یازدهم بود.
احمدی گفت: در کنار این بی ثباتی‌ها در اقتصاد موجی از رخوت و سستی و ناامیدی بر فضای جامعه نیز حاکم بود.
وی تاکید کرد که برخی از بی ثباتی‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه در زمینه مسائل اقتصادی و قیمت ارز به گونه‌ای بود که قدرت برنامه ریزی و آینده نگری را از مردم سلب کرده بود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا قبل از سال 92 و آغاز به کار دولت یازدهم مردم و به‌طور عمده بسیاری از فعالان اقتصادی در یک فضای بی ثبات و بدون برنامه در اقتصادی بی تحرک فرو رفته بودند.
احمدی ادامه داد که مجموعه تیم اقتصادی با مدیریت و راهبری شاخص رئیس جمهوری و با کمک نخبگان و صاحبنظران ابتدا با نگاهی آسیب شناسانه اقدام به شناسایی عوامل بروز رکود تورمی و راهکار خروج از آن و همچنین فرآیند رونق اقتصادی و کاهش تورم کرد.
در این نشست که رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد و اعضای شورای اصلاح طلبان استان حضور داشتند بر مسائل مختلف از جمله خواسته‌ها و مطالبات مردم، تحقق شعارهای انتخاباتی، اشتغال، معضل بیکاری، وضعیت حقوق زنان و جوانان به‌ویژه در حوزه مدیریت‌ها، قانون‌گرایی، شایسته سالاری و پرهیز از قومیت گرایی ها نیز تأکید کردند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: سید ولی موسوی نژاد
3016/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.