به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش گچساران افزود: طوری برنامه ریزی شود تا در نشست های آموزش و پرورش از ظرفیت دیگر دستگاه ها برای توسعه فرهنگی حداکثر استفاده شود.
وی اظهار داشت :باتوجه به اهمیت و گستردگی آموزش و پرورش و حضور کودکان و نوجوانان در مدارس، آموزش و پرورش یکی از موثرترین نهادهای اجتماعی است که رسالت پرورش کودکان و انتقال عناصر فرهنگی را به عهده دارد.
فرماندار گچساران ابراز کرد: دستگاه تعلیم و تربیت به عنوان نخستین پایگاه اجتماعی نقش بسیار مهمی در نهادینه کردن حقوق شهروندی و توسعه فرهنگی دارد.
رحیمی خواستار ارائه گزارشی از وضعیت آموزش معاونت های آموزشی هر سه مقطع، در نشست های بعدی شورای آموزش و پرورش شد.
در این نشست بررسی عملکرد احداث کنندگان شهرک های جدید و احداث فضاهای آموزشی، درخواست مردم روستای ده خلیفه برای ساخت طرح زمین چمن مصنوعی در قسمتی از زمین مدرسه ابتدائی و درخواست مردم جهت واگذاری مدرسه لیشتر به هیات عزاداری مطرح شد.
شهردار دوگنبدان نیز در این نشست گفت:پیگیری های لازم واحد حقوقی شهرداری برای حل مشکلات دکه های مجاور مدارس انجام خواهد شد.
مسعود ظفری افزود: شهرداری در نیمه نخست سال جاری 400 میلیون ریال از محل بند 3 ماده 13 به آموزش و پرورش گچساران کمک کرده است.
معاون آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: 40 کلاس درس با 143 دانش آموز در مناطق عشایری گچساران وجود دارد و حضور یک نفر از طرف آموزش و پرورش عشایر در شورای آموزش و پرورش این شهرستان ضروری است.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران 25 هزار دانش آموزش و بیش از 200 مدرسه دارد.
حبرنگار: فرزانه شریفی* انتشاردهنده: علیزاده
8143/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.