لطف الله مسعودی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: متقاضیان دریافت کالابرگ نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد باید تا 25 آبان سال جاری به سایت تجارت آسان مراجعه و نام نویسی کنند.
وی افزود: اعتبار کالابرگ‌ های نفت سفید در کهگیلویه و بویراحمد تا 30 آذر سال جاری خواهد بود.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع نفت سفید در این استان از اوایل تیر سال جاری آغاز شده و تا 25 آبان نیز ادامه دارد.
مسعودی عنوان کرد: سهمیه نفت سفید خانوار‌های یک تا چهار نفره در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان های بویراحمد و دنا 440 لیتر است.
وی ابراز داشت: سهمیه نفت سفید خانوار‌های یک تا چهار نفره در مناطق گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد شامل شهرستان های گچساران، باشت، کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده 220 لیتر است.
مسعودی گفت: سهمیه نفت سفید خانوار‌های پنج نفر به بالا در مناطق سردسیری کهگیلویه و بویراحمد 660 لیتر و در مناطق گرمسیری این استان نیز 440 لیتر است.
افزون بر 40 میلیون لیتر انواع فرآورده شامل نفت سفید، نفت کوره، گازوئیل، بنزین و گاز سی.ان.جی در سه ماه نخست سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.