علی نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان وام به 10 هزار و 36 مددجوی متقاضی پرداخت شده است.
وی افزود: از این مبلغ، افزون بر 0 17 میلیارد ریال وام کارگشایی به پنج هزار و 73 مددجو در بخش‌های مختلفی ازجمله ازدواج، هزینه تحصیل، جهیزیه و درمان پرداخت شد.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی نیز به چهار هزار و 963 متقاضی اعطا شده است.
نادری عنوان کرد: افزون بر 6 میلیارد ریال وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در 6 ماهه نخست سال گذشته داده شد.
وی تصریح کرد: پرداخت وام‌های اشتغال زایی و کارگشایی به مددجویان در مدت مشابه سال جاری به ترتیب 71 و 22 درصد رشد داشته است.
مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: یک هزار و 900 مددجو با اعتبار بیش از 70 میلیارد ریال در نوبت دریافت وام کارگشایی هستند.
وی گفت: همچنین 118 نفر نیز متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ 20 میلیارد ریال هستند.
نادری بیان کرد: هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نام خود و یا اشخاص دیگر مبادرت به افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه کند.
حدود 14 درصد از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) قرار دارند.
شمار خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بیش از 34 هزار خانوار است و یک هزار و 600 خانوار پشت نوبت این نهاد حمایتی هستند.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
9868/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.