گودرز رحیمی نژاد روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارآفرینان کهگیلویه و بویراحمد برای شرکت در این جشنواره می توانند با مراجعه به سایت معاونت اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به نشانی www.karafarinanebartar.ir نام نویسی کنند.
وی افزود: ثبت نام از 15 شهریور ماه سال جاری از کارآفرینان برتر این استان آغاز شده و تا 30 مهرماه برای ارسال مدارک و سوابق مهلت دارند.
رحیمی نژاد بیان کرد: تاکنون 14 نفر، از بخش های مختلف خدمات، صنعت و کشاورزی از کهگیلویه و بویراحمد در این سامانه نام نویسی کرده اند.
وی ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه های مختلف صـنعت، کشـاورزی و خـدمات، هـم افزایـی و مشـارکت کارآفرینـان درتوسـعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی را از مهم ترین اهداف برگزاری جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر برشمرد.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 45 نفر از کارآفرینان برتر این استان نام نویسی کرده و از این تعداد 2 نفر در بخش صنعت و خدمات رتبه نخست را کسب کردند.
خبرنگار: فهیمه قهرمانی**انتشار: مسعود علیزاده
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.