به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: نیروهای نظامی ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و مرزهای زمینی، هوایی و دریایی کشور هستند.
وی افزود: ایران اسلامی به وسیله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) تودهنی محکمی به دهان دشمنان به ویژه آمریکا و متحدانش خواهد زد.
امام جمعه یاسوج گفت: دلیل اصلی عصبانیت ترامپ از ایران خنثی شدن نقشه های شوم آن در منطقه خاورمیانه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناکام ماندن در کشورهای اسلامی از جمله سوریه و عراق است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: آمریکا در چهار دهه اخیر برای ضربه زدن به کشور و ملت ایران از هیچ تلاش و یا روشی دریغ نکرده و چنانچه تاکنون موفق نشده به دلیل ناتوانی آن بوده است.
وی عنوان کرد: ملت متحد، منسجم، بیدار، آگاه و هوشیار ایران اسلامی با پیروی از رهبر معظم انقلاب و به کوری چشم دشمنان مراحل پیشرفت را یکی پس از دیگری می پیماید.
حجت الاسلام حسینی با تسلیت 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار داشت: آن حضرت پس از واقعه کربلا توانست از طریق ابزار مهم دعا و با سخنرانی های کوبنده و روشنگرانه خود جامعه اسلامی را رهبری کند.
وی، کشتار و جنایت های غیرانسانی در کشور اسلامی میانمار را نیز یادآور شد و افزود: مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل متحد به عنوان مدعیان دروغین حقوق بشر در خصوص این جنایت ها سکوت کرده و هیچ واکنشی از خود نشان نمی دهند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.