فرید محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمک‌های جمع آوری شده در هر مدرسه بین دانش آموز همان منطقه توزیع می‌شود و همه مدارس می‌توانند در جشن عاطفه‌ها شرکت کنند.
وی همچنین از توزیع 65 هزار پاکت در مدارس برای جمع آوری کمک‌های مردمی در این استان خبر داد و تصریح کرد: اولیای دانش آموزان تا پایان سال تحصیلی برای اهدای کمک‌های خود فرصت دارند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویر احمد بیان کرد: در مرحله نخست جشن عاطفه‌های امسال که قبل از مهر ماه برگزار شد، 11 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.
محبی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد سال گذشته مبلغ 10 میلیارد و 120 میلیون ریال در جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان نیازمند کمک کردند که از این مبلغ، 700 میلیون ریال آن به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت کالا جمع آوری و توزیع شده است.
وی همچنین از اختصاص 9 میلیارد و 200 میلیون ریال برای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان زیرپوشش کمیته امداد این استان در سفر رئیس کمیته امداد کشور از محل اعتبارات ویژه خبر داد.
محبی بیان کرد: تأمین هزینه‌های اولیه پوشاک، لوازم تحریر، کیف و کفش، ایاب و ذهاب دانش آموزان، تأمین هزینه نگهداری دانش آموزان روستایی در چهار خوابگاه دخترانه و پسرانه، تقویت بنیه تحصیلی و استعدادهای نخبه زیرپوشش امداد و کمک هزینه تحصیلی دانش آموز از جمله حمایت‌های کمیته امداد به دانش آموزان و دانشجویان است.
هشت هزار و 300 دانش آموز و 2 هزار دانشجو زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.