هادی زارع پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهمترین شاخص های انتخاب این تعداد انجمن اولیا و مربیان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان برتر کشوری شامل ارتقای برنامه های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و ورزشی مدارس استان و جلب مشارکت های مردمی در امور مدرسه بوده است.
وی افزود: این تعداد انجمن اولیا و مربیان برتر کهگیلویه و بویراحمد در همایش های هفته پیوند اولیا و مربیان سال جاری با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده مورد تجلیل قرار می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برگزاری همایش های انجمن اولیا و مربیان و فراخوان اولیای دانش آموزان برای استفاده از تخصص آنها مهمترین برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان سال جاری در استان است.
زارع پور عنوان کرد: در این هفته برنامه های متعددی با مشارکت اداره های آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در مدارس شهرستان ها و مناطق سیزده گانه استان برگزار می شود.
وی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه استفاده از ظرفیت رسانه ها برای تقویت هر چه بهتر و بیشتر انجمن اولیا و مربیان کهگیلویه و بویراحمد و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در مدارس این استان از دیگر برنامه های هفته پیوند اولیا و مربیان سال جاری در استان است.
24 تا 30 مهر هر سال به نام هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.
افزون بر 152 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.