مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد از سرگیری دوباره پروازها بعد از تعطیلی بیش از 2 ماهه این فرودگاه در سالجاری خبرداد.

" علی محسنیان " در حاشیه به زمین نشستن اولین هواپیما در فرودگاه یاسوج بعد از وقفه ای 2 ماهه به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: خوشبختانه فرود اولین پرواز هواپیمایی در فرودگاه یاسوج بعد از یک وقفه بیش از 2 ماهه با موفقیت انجام شد که سبب خوشحالی همه ما شده است.

وی با بیان اینکه فرودگاه و پروازهای هوایی از مهمترین اولویت های توسعه ای در یک منطقه است، اظهارداشت: از اینکه اولین پرواز بعد از یک وقفه بیش از 2 ماهه در فرودگاه یاسوج به زمین نشسته خوشحال بوده و به مردم کهگیلویه و بویراحمد قول می‌دهم پیگیر راه اندازی پروازهای مشهد مقدس از این فرودگاه باشیم.

مدیر فرودگاه یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم اکنون پروازهای این فرودگاه به جز روز شنبه در طول ایام هفته توسط شرکت هواپیمایی آسمان با هواپیمای ATR72 به مقصد تهران و بالعکس انجام می‌شود.

محسنیان با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش طول باندهای فرودگاه یاسوج، خاطرنشان کرد: با افزایش طول باند فرودگاه یاسوج به طول 800 متر امکان نشست و برخاست هواپیماهای تا رده بدنه متوسط از جمله فوکر 100 و ایرباس 320 فراهم می‌شود.

وی گفت: تطویل باند فرودگاه از دو هزار و 600 به سه هزار و چهار هزارمتر تحول بزرگ در حوزه فرودگاه یاسوج است.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: برای اجرای تطویل باند حدود 300 میلیارد ریال هزینه شده و امیدواریم با تکمیل نهایی این پروژه، بتوانیم پروازهای یاسوج - مشهد و بالعکس را نیز راه اندازی بکنیم.

محسنیان گفت: برنامه زمانی پروازها در شش از روز هفته بجز روز شنبه دایر بوده و درحال پیگیری برای راه اندازی پرواز در این روز نیز هستیم.

وی ساعات پرواز از تهران - یاسوج را ساعت پنج صبح عنوان و اظهارداشت: ساعت پرواز از فرودگاه یاسوج بع سمت تهران نیز ساعت هفت و 20 دقیقه صبح خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.