به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای یاسوج گفت: شهدا مایه عزت، افتخار و برکت نظام اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: حضور در گلزار شهدا و استشمام عطر شهیدان بهترین پشتوانه معنوی و انگیزه برای مسئولان اجرایی است که بتوانند با احساس مسئولیت بیشتر دین خود را به شهدا و مردم این دیار ادا کنند.
وی یاداور شد: راهی را که شهدا و ایثارگران رفتند سبب امنیت و سربلندی ایران اسلامی شد و مسئولان اجرایی امروز در سایه همین امنیت توفیق خدمت به مردم غیور و ولایت مدار پیدا کرده اند که باید قدردان این فرصت ارزشمند بود.
کهگیلویه وبویراحمد یکهزار 880 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد سپس با حضور در دبیرستان پسرانه شاهد یاسوج زنگ مهر و مقاومت را در آغاز بهار تعلیم و تربیت نواخت.
وی با تبریک آغاز ماه مهر به همه دانش آموزان، معلمان، دانشگاهیان و متولیان امر تعلیم و تربیت گفت: بهره وری علمی و ارتقا شاخص های فرهنگی اولویت دانشگاه ها و مدارس باشد.
وی گفت: این روزها را باید سرآغاز لبخندها و شادی های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می پرورانند.
احمدی ادامه داد: بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.
وی تاکید کرد: این استان مستعد، با ظرفیت های فکری و معنوی و برخورداری از نیروی زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.
152هزار دانش آموز کهگیلویه وبویراحمدی در مقاطع مختلف تحصیلی امروز وهمزمان با سراسر کشور روانه کلاس های درس شدند.
این تعداد دانش آموز در بیش از 2 هزار و 944 مدرسه با هشت هزار و 440 کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.