به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز چهارشنبه با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و بهار تعلیم و تربیت و بازگشایی مدارس و دانشگاه ها را به دانش اموزان، دانشجویان، جامعه علمی ، فرهنگی و دانشگاهی استان تبریک گفت.
وی در پیام خود اورده است: آغازین روزهای مهرماه یادآور حضور دانش آموزان و دانشجویان دانش دوستی است که برای ورود به بهاری فرحناک مهیا می شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می کنند.
وی در این پیام تصریح کرده است: این روزها را باید سرآغاز لبخندها و شادی های فرزندان مستعد و با اراده این مرز و بوم تلقی کرد که توسعه همه جانبه میهن خود را از هم اینک در سر می پرورانند.
احمدی در پیام خود آورده است: بی شک مدرسه دومین خانه و مامن آینده سازان و نخستین نهاد اجتماعی برای ورود به دنیای جدیدی است که از اکنون باید در آن تمرین خودباوری، علم اندوزی و نگاه توسعه نگر داشت.
وی در پیام تبیرک خود تاکید کرده است: این استان مستعد، با پتانسیلهای فکری و معنوی و برخورداری از نیروی زبده و کار آزموده مرهون تلاش بی وفقه معلمان و فرهنگیان دلسوزی است که در همین مدارس درس عشق دادند و مشق ایمان کردند.
در این پیام یادآور شده است: باید سعی شود با تقویت بنیه های علمی و زیرساختهای آموزشی و توجه بیش از پیش به امر مهم پرورش زمینه رشد فکری و فرهنگی دانش آموزان و دانشجویان را فراهم نموده و با تبیین اهداف میان مدت و بلند مدت ارتقاء شاخص های علمی و پرورشی را ترسیم کرد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرده است: همه فرهنگیان استان اعم از معلمان ، مربیان، مدیران و استادان در دانشگاه ها سعی کنند افزایش راندمان علمی و ارتقاء شاخص های فرهنگی را از اولویتهای مهم خود تلقی کنند و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید گام بردارند و بیش از گذشته در این زمینه همت ورزند.
وی یادآور شده است: دانش آموزان و دانشجویان این استان سعی کنند بر اساس رسالت خطیر و ذاتی خود تلاش در راستای تحصیل همراه با تهذیب را دوچندان کرده و توسعه فرهنگی و کمک به آینده استان را مد نظر داشته باشند.
در سال تحصیلی جدید بیش از 150 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در حدود 2 هزار و 900 آموزشگاه بهمراه 55 هزار داشجو بهار تعلیم و تربیت را آغاز خواهند کرد.
خبرنگار: حمید جهان**انتشار: مسعود علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.