به گزارش ایرنا، سید محمد تقی علوی روز چهارشنبه در نشست مشترک مدیران و معاونین اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل زندان های استان ،خواستار تلاش برای توسعه ورزش در زندان های کهگیلویه و بویراحمد شد .
علوی گفت: ورزش یکی از راه های مهم و کم هزینه برای دور کردن جامعه از تشنج و ناهنجاری های اجتماعی است .
وی ایجاد زیرساخت های ورزشی را از وظایف اداره کل ورزش و جوانان دانست و از سازمان زندان ها خواست از ظرفیت و امکانات دستگاه ورزش و جوانان برای اجرای ورزش همگانی در زندان ها استفاده کنند.
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست ،زندان را شهری کوچک دانست و ورزش ،بهداشت و درمان را سه عامل مهم و ضروری در زندان ها برشمرد .
اسماعیل جمیاری گفت: تاکنون اداره کل زندانهای استان با دستگاه های آموزش و پرورش ،نهضت سواد آموزی،فنی و حرفه ای ،بهزیستی ،سازمان اوقات و امور خیریه ،سازمان تبلیغات اسلامی و کتابخانه های عمومی استان تفاهم نامه همکاری امضا کرده است .
وی ، کارکنان ،پرسنل و زندانیان را سه گروه هدف اداره کل زندان های استان درتامین امکانات و خدمات ورزشی ذکر کرد.
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد ورزش را مقوله ای مهم دانست و از اجرای ورزش صبحگاهی با شرکت تمامی کارکنان ،پرسنل و زندانیان در زندان های استان خبر داد.
جمیاری گفت: المپیاد ورزشی ویژه زندانیان با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان از روز 28 شهریورماه در رشته های فوتسال ،دارت ،تنیس روی میز ،شطرنج ،کشتی ،بدمینتون در دو بخش آقایان و بانوان آغاز شده و تا 30 شهریور ماه ادامه دارد.
در این نشست تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه ورزش و جوانان استان و ادراه کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی کهگیلویه و بویراحمد در پنج ماده منعقد شد.
براساس آمار هیات پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد، 13هزار و691ورزشکار سازمان یافته در این استان فعالیت می کنند که از این تعداد9هزار و 293نفر را آقایان ورزشکار و چهار هزار و 398نفر را بانوان ورزشکار تشکیل می دهند.
خبرنگارو انتشار: مسعود علیزاده
1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.