به گزارش ایرنا، علاقه‌مندان و هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند آثار خود را به وبسایت اختصاصی «دال» به نشانی اینترنتی www.dalannual.com ارسال کنند.
دانشگاه هنر تهران میزبان دومین جشنواره سالانه دانشجویی طراحی گرافیک با عنوان «دال» است.
این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر تهران در ماه‌های مهر و آبان سال جاری برگزار می‌شود.
یکی از بخش‌های مهم این جشنواره نمایشگاهی از دستاوردها و آثار برگزیده دانشجویان سراسر کشور است که با هدف ایجاد فرصتی برای عرضه و به اشتراک گذاشتن سطح علمی و عملی آنان است.
تیم برگزار کننده این جشنواره تمامی دانشجویان هنر و طراحی کشور را به شرکت در این نمایشگاه دعوت می‌کند تا در کنار دیگر بخش‌های جشنواره چهره‌ای از توانایی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان نسل امروز به نمایش گذاشته شود.
آثار طراحی گرافیک در این نمایشگاه در چهار بخش نشانه و هویت بصری، پوستر، طراحی جلد و موشن گرافیک قابل ارائه است.
نشانه و هویت بصری شامل نشانه و نشانه نوشته مستقل و یا همراه با هویت بصری و پوستر شامل پوسترهای فرهنگی، هنری، اجتماعی، سیاسی می‌شود.
طراحی جلد نیز شامل طراحی جلد کتاب، مجله، نشریه و لوح فشرده و موشن گرافیک شامل انواع ویدئو گرافیک و تیزرهای گرافیک محور، عنوان بندی فیلم، اینفوگرافیک متحرک است.

** هیات داوران جشنواره:
علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، سودابه صالحی، کیانوش غریب پور، مهدی مهدیان و امیرعلی قاسمی به‌عنوان هیات داوران این جشنواره سالانه انتخاب شده‌اند.

**گاه شمار جشنواره سالانه «دال»
آخرین مهلت ثبت نام و ارسال آثار 25 شهریور و اعلام پذیرفته شدگان 22 مهر است.
این نمایشگاه جمعه 28 مهر سال 1396 در خانه هنرمندان ایران واقع در تهران گشایش می‌یابد و آیین پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان نیز پنجم آبان سال جاری در تالار فارابی دانشگاه هنر تهران برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر، نام نویسی و ارسال آثار به وبسایت اختصاصی دال به آدرس اینترنتی www.dalannual.com مراجعه کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.