به گزارش ایرنا عبدالرحیم رحیمی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به مزایای اجرای طرح پایش تصویری در ارتقای وضعیت امنیتی، اجتماعی و کاهش بار ترافیکی شهرستان گچساران افزود: مطالعات زیرساخت‌های پایش تصویری در این شهرستان به اتمام رسیده و زمینه اجرای این طرح فراهم شده است.
وی با اشاره به سرقت مرگبار هفته گذشته در این شهرستان از یک طلافروشی بیان کرد: در این زمینه هر گونه موارد مشکوک با هوشیاری کامل نیروهای امنیتی و نظامی رصد می‌شود.
هفته گذشته در یک سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در گچساران 2 نفر کشته و یک نفر مصدوم شدند.
فرماندار گچساران از شهروندان خواست به حاشیه سازی‌ها و جوسازی‌های بی‌مورد که باعث اخلال در آرامش می‌شود توجهی نکنند.
وی ابراز داشت: از رسانه‌های ارتباط جمعی انتظار می‌رود با انتشار اخبار دقیق و خودداری از نشر شایعات به امنیت و آرامش شهروندان کمک کنند.
رحیمی افزود: تلاش برای دستگیری عاملان جنایت هفته گذشته ادامه دارد.
وی در پایان یادآور شد: مردم اطمینان کامل داشته باشند نیروهای انتظامی و امنیتی با جدیت تمام این پرونده را پیگیری و برای دستگیری عاملان این جنایت تمام تلاش و کوشش خود را به کار خواهند برد.
روز گذشته نیز فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش نیروی‌های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران همچنان ادامه دارد.
سردار مهدی انصاری افزود: یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه تشکیل شده و تحقیقات گسترده در این زمینه در حال انجام است.
وی ابراز داشت: سرنخ‌های خوبی برای شناسایی عاملان بدست آمده که به‌زودی خبر دستگیری این افراد به مردم اطلاع داده خواهد شد.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشاردهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.