به گزارش ایرنا فرماندار بویراحمد روز شنبه در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به این روستاها گفت: با گازرسانی به این سه روستا، 57 خانوار جمعیت از نعمت گاز برخوردار شدند.
محمدکاظم نظری افزود: طرح گاز رسانی به این روستاها با اعتباری افزون بر 57 میلیارد و 500 میلیون ریال در کمتر از یک سال صورت گرفته است.
در آیین بهره برداری از طرح گازرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان بویراحمد فرماندار بویراحمد، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مردم و مسئولان حضور داشتند.
بویراحمد به‌عنوان بزرگترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد نزدیک به 290 هزار نفر جمعیت دارد.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: به دلیل پراکندگی جمعیت و کوهستانی بودن مناطقی مانند زیلایی، سیلاب کلوار، مورزرد و مناطق مختلفی در شهرستان بویراحمد که پرهزینه هستند بهترین روش‌های گازرسانی به این مناطق انتخاب می‌شود.
غلام محمد زارعی افزود: در مناطق گنجگان، تنگ سرخ و منطقه دلی خمسیرشهرستان بویراحمد طراحی صورت گرفته اما به دلیل بالا بودن هزینه با مشکل اجرایی روبه‌رو هستیم.
زارعی تصریح کرد: مساله گازرسانی با توجه موقعیت جغرافیایی و سردسیر بودن شهرستان‌های بویراحمد و دنا و مطالبه به حق این موضوع توسط مردم، در 2 سال گذشته پیگیری شد.
زارعی خاطر نشان کرد: یک آمایش دقیق از نقشه راه آینده گازرسانی به روستاها با برنامه ریزی مناسب انجام شده است و در تمام مناطقی که امکان گازرسانی بر اساس بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های وزارت نفت وجود دارد برای گازرسانی زمان بندی صورت گرفته است.
وی افزود: در بخشی از مناطق دورافتاده که عملیات گازرسانی به سختی صورت می‌گیرد و هزینه گازرسانی هم بالاست در حال مذاکره با وزارت نفت برای تعیین روش‌های دیگر گازرسانی به آن مناطق هستیم.
خبرنگار: مسعود علیزاده **انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.