فرید محبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سهم بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد در اعطای وام خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد استان در سال گذشته 602 میلیارد و 300 میلیون ریال در قالب 453 طرح اشتغال‌زایی بوده که این بانک به‌طور کامل به تعهدات خود عمل کرد.
وی افزود که اعطای تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر خودکفایی اقتصادی و ایجاد درآمد، تولید و اشتغال برای آنان سبب پیشگیری از بروز انواع آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نیز می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می‌رود که دیگر بانک‌های عامل این استان نیز در پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان کمیته امداد استان شتاب بخشی بیشتری کنند.
محبی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب به نام «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال»، عنوان کرد که در سفر 24 و 25 مرداد سال 1395 رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت به کهگیلویه و بویراحمد 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای یک هزار و 24 طرح خودکفایی ویژه مددجویان کمیته امداد استان در نظر گرفته شد.
وی ابراز داشت: تاکنون 30 میلیارد و 690 میلیون ریال از این میزان تسهیلات برای اجرای 223 طرح خودکفایی توسط بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان پرداخت شده است.
محبی گفت که 801 طرح خودکفایی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به مبلغ 119 میلیارد و 310 میلیون ریال از محل سفر رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت به استان باقی مانده که هنوز پرداخت نشده است.
افزون بر 90 هزار نفر از جمعیت 713 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در قالب حدود 34 هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان هستند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.