به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج،در این جلسه که با حضور فرماندار و بخشدارمحترم دنا و رئیس صنعت و اصناف شهرستان دنا،نماینده اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان و مدیر عامل نمایشگا ههای دائمی استان در فرمانداری دنا برگزار گردید پیرامون نحوه برگزاری و مشکلات پیش رو جهت برپایی نمایشگاه بحث و تبادل نظر شد.

رییس صنعت معدن و تجارت شهرستان دنا با دفاع از برگزاری نمایشگاهها بصورت عرضه و تخصصی در این نشست گفت :برپایی نمایشگاه در این شهرستان را به فال نیک می گیریم ،ضمن اینکه در روند اجرا گلایه های نسبت به مجریان ومتولیان امر وارد می دانم و از مدیریت جدید خواهان تمهیداتی جهت برطرف کردن نقایص موجود هستم.

در ادامه مهندس نیک نژاد رییس امور تجارت و بازرگانی صنعت و معدن استان به رسالت سایت اشاره واز حاضرین درخواست کمک همه جانبه جهت ادامه اجرای عملیات سایت نمایشگا ها شد .

مهندس بابک درست مدیر عامل نمایشگاهها دائمی استان هم با ابراز تاسف از اینکه تنها استانی در کشور که فاقد سایت نمایشگاه دائمی بوده کهگیلویه و بویراحمد است بیان کرد: متولیان سایت نمایشگاه استان درخواست دارند که همه مسولان و در راس بالاترین مقام اجرایی استان تلاش خود را در جهت تکمیل و راه اندازی این هم مهم انجام که بواسطه ان شاهد رونق اقتصادی در این استان محروم باشیم .

فرماندار محترم شهرستان دنا هم با ابرازخرسندی ازبر گزراری نمایشگاهها استقبال و تولیدات بومی در جهت عرضه را از مهمترین اولویتهای کاری دانستند و با توجه به ظرفیت شهرستان ایجاد نمایشگاهها به صورت عرضه و تخصصی را الزامی دانسته و قول مساعد جهت هر نوع همکاری را با متولیان امر نمایشگاه دادند .

سرانجام پس از هم اندیشی اعضا حاضر در جلسه با اجرای نمایشگاه عرضه و تخصصی سوغات و هدایا وصنایع دستی و مبلمان و جهیزیه عروس و لوازم خانگی و ادوات کشاورزی در این شهرستان موافقت گردید.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 697971
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.