به گزارش ایرنا، مجید محنایی روز سه شنبه در نشست شورای هماهنگی امور بانک های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در قالب تبصره 26 قانون بودجه سال 1395 مبلغ 157 میلیارد و 410 میلیون ریال توسط بانک های عامل مرکز به بانک های عامل این استان ابلاغ شد.
وی افزود که بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد نیز 167 میلیارد و 910 میلیون ریال به بانک های شعبه های شهرستانی این استان ابلاغ کردند که 137‌میلیارد و 660 میلیون ریال پرداخت شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعتبارات تکلیفی اشتغالزایی سفر 24 و 25 مرداد سال گذشته رئیس جمهوری به این استان ویژه جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره)، عنوان کرد که اعتبارات ابلاغی بانک عامل به استان از این محل 474 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.
محنایی ابراز داشت: میزان اعتبار ابلاغی بانک های عامل کهگیلویه و بویراحمد از این محل به شعبه های شهرستانی استان 292 میلیارد ریال بوده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت که 2 هزار و 208 پرونده به مبلغ 307 میلیارد و 150 میلیون ریال برای دریافت تسهیلات از این محل به بانک های عامل استان ارسال شده است.
محنایی اظهار داشت: 226 میلیارد ریال پرونده در زمینه اشتغالزایی و توانمندسازی ویژه جامعه هدف کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در بانک های عامل استان موجود است که نیازمند سرعت عمل بانک ها برای دریافت تسهیلات هستند.
وی افزود که مجموع اعتبارات تبصره 26 قانون بودجه سال 1395 و سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه وبویراحمد که توسط بانک مرکزی به استان ابلاغ شده افزون بر 690 میلیارد ریال بوده است.
محنایی بیان کرد: در 2 حوزه تبصره 26 قانون بودجه سال 1395 و سفر رئیس جمهوری به کهگیلویه و بویراحمد سه هزار و 469 فقره پرونده با اعتبار افزون بر 470 میلیارد ریال به بانک های عامل این استان معرفی شده است.
وی عنوان کرد که از این میزان افزون بر 210 میلیارد ریال در قالب یکهزار و 672 فقره پرونده تاکنون توسط بانک های عامل استان پرداخت شده است.
محنایی ابراز داشت: کمیته پیگیری وصول مطالبات معوق بانکی در کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و فعال می شود و در آن میزان مطالبات، موانع پرداخت و راهکارهای وصول بهتر و سریعتر مطالبات نیز مشخص خواهد شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.