به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی روز سه شنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: نحوه زندگی و سیره اخلاقی امام خمینی (ره) باید به عنوان الگو مورد استفاده قشرهای مختلف مردم و مدیران اجرایی این شهرستان قرار گیرد.
وی بیان کرد: برپایی آیینی در شان امام راحل در شهرستان ها می تواند سیلی محکمی به گوش بدخواهان آن حضرت و کسانی باشد که می خواهند خط امام راحل کمرنگ شود.
رحیمی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در تمام ابعاد شخصیتی الگویی کامل و بی بدیل است، گفت: آشنا کردن نسل جوان با اندیشه ها و زندگی امام خمینی (ره) یک امر ضروری است.
وی با تاکید بر حضور فعال همه اقشار، اصناف و گروه های مختلف در این آیین، افزود: 13 خرداد آیین شب شعر به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت 19 در مسجد شهیدان این شهرستان برگزار خواهد شد.
رحیمی افزود: 14خراد امسال به مناسبت سالروز ارتحال امام راحل دستجات عزاداری شهرستان ساعت 17 الی 19 از بوستان شهدای گمنام به سمت مسجد صاحب الزمان (عج)به سوگواری می پردازند.
رحیمی در بخش دیگر از سخنان خود از همکاری ادارات و دستگاههای اجرایی در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کرد.
وی با اشاره به اینکه 75 درصد مردم شهرستان گچساران در انتخابات امسال شرکت کردند، گفت: مردم با افزایش 11 درصدی انتخابات نسبت به دورگذشته نشان دادند که روز به روز بر توانمندی و آگاهی آنها نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی افزوده می شود.
فرماندار گچساران گفت: 91 هزار و 928 نفر واجد شرایط رأی دادن در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان وجود داشت که از این میزان 69 هزار و 800 نفر پای صندوق های رای آمدند.
وی گفت: این شهرستان رتبه چهارم کشوری را از نظر وضعیت مطلوب شعبه در برقراری ارتباط آنلاین (برخط) کسب کرد.
رحیمی تصریح کرد: یکی از اهداف راهبردی دشمن ایجاد شکاف میان مردم و نظام است که با حضور مردم در عرصه های مختلف از جمله انتخابات سبب شد دشمنان در رسیدن به اهداف خود ناکام بمانند.
خبرنگار: مریم صیادی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
2082/2061
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.