به گزارش ایرنا، هادی زارع پور روز پنجشنبه در نشست رؤسای آموزش‌وپرورش شهرستان‌ها و مناطق استان اظهار داشت: دریافت شهریه مصوب مدارس خاص و غیردولتی بر مبنای اساسنامه آن مدارس انجام می‌شود.
وی بیان کرد: لباس دانش آموزان نیز بر اساس انتخاب انجمن اولیاء و مربیان و با توجه به رنگ‌های اعلام شده و پرهیز از مد و رنگ زننده و براساس قرارداد مدیر مدرسه با مراکز تولید با رعایت اصل صرفه جویی برای دانش آموزان انجام می‌شود.
زارع پور عنوان کرد: پروژه مهر در قالب کمیته‌های پشتیبانی، ساماندهی، اجرایی، ارزیابی، صیانت، توجیه و تبلیغ فعالیت خود را به‌زودی آغاز می‌کند.
وی افزود: فعالیت‌های مربوط به هدایت تحصیلی ورودی پایه دهم باید به‌زودی انجام شود.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان گفت: با توجه به محدودیت وقت ثبت نام باید تمامی دانش آموزان آغاز ورود به دبستان در طرح سنجش شرکت کنند.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش‌وپرورش استان نیز در این نشست گفت: با برنامه ریزی اصولی در ساماندهی نیروی انسانی باید طرح تجمیع مدارس انجام گیرد.
اردشیر یاری اظهار کرد: ارتقاء کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی با رعایت اصل صرفه جویی در جهت اقتصاد مقاومتی فعالیت‌های سال 96 انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: بخشنامه نقل و انتقالات به‌زودی اعلام می شود و برگه‌های امتیازبندی برای ساماندهی نیز به مدارس ارسال شد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش استان نیز گفت: از سال تحصیلی جدید برنامه مدرسه محوری با اولویت کیفیت بخشی به فعالیت‌ها به‌صورت ویژه در مدارس ابتدایی مستقل و پرجمعیت اجرا می‌شود.
علی شیر زهرایی تصریح کرد: با توجه به نیاز در سال تحصیلی جدید تمامی معلمان ابتدایی که در دوره‌های دیگر مشغول‌اند باید به دوره ابتدایی منتقل شوند.
وی گفت: بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش وسند چشم انداز آن باید برنامه‌های کیفی بخشی اجرا شود.
افزون بر 150 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.