عبدالرحیم رحیمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراهای اسلامی شهر دوگنبدان افزود که برگزاری دوره‌های آموزشی عوامل برگزاری انتخابات، برپایی انتخابات آزمایشی و تأمین تجهیزات مورد نیاز این انتخاب سرنوشت ساز انجام شده است.
2 هزار و 400 نیروی انسانی برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان ساماندهی شده‌اند.
وی تعداد شعبه‌های اخذ رأی این شهرستان را 134 مورد ذکر کرد و افزود: 64 شعبه از این تعداد در نقاط شهری بوده و 70 شعبه نیز در مناطق روستایی آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.
رحیمی بیان کرد: 14 شعبه از شعبه‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده به‌صورت سیار فعالیت خواهند کرد که بیشتر در حوزه‌های روستایی و عشایری و مناطق سخت گذر به‌منظور رفاه حال مردم و دسترسی تعداد بیشتری از مردم برای شرکت در 2 انتخابات پیش رو مهیا شده‌اند.
وی اظهار داشت: هم‌اکنون 120 روستا و آبادی دارای کد شناسه در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 56 روستا دارای جمعیت بالای 20 خانوار است.
رحیمی بابیان اینکه روستاهای بالای 20 خانوار می‌توانند دارای شورا باشند افزود: 54 روستا دارای شورای سه نفره و 2 روستا دارای شورای پنج نفره است.
91 هزار و 928 نفر در گچساران واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند که از این تعداد هشت هزار و 375 نفر رأی اولی هستند.
74 هزار و 476 نفر در شهر دوگنبدان و 17 هزار و 452 نفر در روستاهای این شهرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند.
443 نفر برای رقابت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در گچساران با هم رقابت می‌کنند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد 120 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.