در آیین خدمت‌رسانی آب و برق به روستاهای کشور که امروز سه شنبه در سالن اجلاس سران اسلامی تهران برگزار شد از تلاش های مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از تلاش های "داود راهزادی" مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حوزه برق‌رسانی به روستاهای بی برق این استان تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه آئین خدمات رسانی آب و برق به روستاهای کشور از برقرسانی به بیش از 54 روستای بی برق این استان در دولت تدبیر و امید خبرداد.

" داود راهزادی" به ایلنا از یاسوج گفت: برق‌رسانی به 54 روستای کهگیلویه و بویراحمد که تمامی در مناطق سخت گذر، کوهستانی و پراکنده هستند کاری سخت و طاقت فرسا است.

وی با بیان اینکه برقرسانی به این روستاها آن هم در شرایط ویژه اقتصادی جز با تدبیر و درایت دولتمردان امکان‌پذیر نبود، اظهارداشت: بطور ویژه از تمامی دولتمردان ملی و استانی در این ارتباط تقدیر و تشکر داریم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، تعداد خانوارهای برقرسانی شده در دولت تدبیر و امید در این استان را 660 خانوار عنوان و خاطرنشان کرد: برقرسانی به این روستاها یا بوسیله شبکه های برق انجام گرفته و یا از طریق واگذاری نیروگاههای یک کیلوواتی خورشیدی بوده است.

راهزادی گفت: اعتبار هزینه شده برای برقرسانی به این روستاها حدود 130 میلیارد ریال بوده که می توان گفت در نوع خود چشمگیر و بی سابقه بوده است.

وی افزود: از 54 روستای برقرسانی شده در کهگیلویه و بویراحمد در دولت یازدهم 50 روستا بوسیله شبکه و چهار روستا نیز بوسیله نیروگاههای برق یک کیلوواتی برای اولین بار برقرسانی شده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، اعتبار هزینه شده برای چهار روستای موردنظر را حدود شش میلیارد ریال ذکر و یادآورشد: 29 خانوار در این روستاها سکونت داشته که برای اولین بار در دولت تدبیر و امید از نعمت برقرسانی برخوردار شدند.

راهزادی از برقرسانی به سه روستای دیگر کهگیلویه و بویراحمد با بهره گیری از فنآوری روز خبرداد و تصریح کرد: 41 خانوار در این روستاهای " سرتنگ لیراب، شاه نشین و تیمج شهرستان بهمئی " سکونت داشته که بزودی از نعمت برق برای نخستین بار بهره مند می شوند.

وی گفت: روستاهای " دامور و مازه کره  در شهرستان چرام " و " کیمه علیا و کیمه سفلی در شهرستان بویراحمد " پیشتر با استفاده از نیروگاههای یک کیلوواتی برقدار شده بودند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: برق‌رسانی به روستاها در دولت تدبیر و امید در این استان براساس سیاست های اقتصاد مقاومتی انجام گرفته و تلاش کردیم هزینه ها را بنحو مطلوبی کاهش دهیم.

راهزادی همچنین از همراهی مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، دستگاههای نظارتی و مردم این استان در چهارساله اخیر برای اجرایی نمودن پروژه های برق‌رسانی تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.