به گزارش ایرنا، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد در آیین عملیات اجرایی این تعداد طرح گفت: ستاد مرکزبهداشت، خوابگاه و آموزشگاه بهورزی، مرکز خدمات سلامت جامع شهید صدوقی، مرکز خدمات سلامت جامع دمچنار و مرکز خدمات سلامت جامع نقاره خانه از جمله این طرحهای بهداشتی درمانی در شهرستان بویر احمد است.
دکتر محسن مرادی افزود: مرکز خدمات سلامت جامع آبمورد، مرکز خدمات سلامت جامع موشمی، خانه بهداشت گنجه ای کهنه، مرکز زیست پزشک چین و خانه بهداشت آبچندار گلال در شهرستان بویراحمد از دیگر طرح هایی است که احداث آنها آغاز شد.
وی ادامه داد: این تعداد طرح در مجموع، افزون بر هفت هزار متر مربع مساحت دارند و برای ساخت آنها بیش از 57 میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت: در راستای طرح تحول سلامت 55 طرح بهداشتی و درمانی در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود که 19 طرح آن متعلق به شهرستان بویراحمد است.
اورنگ ایلامی افزود: همزمان با هفته سلامت عملیات ساخت 10طرح بهداشتی از 19 طرح در شهرستان بویراحمد آغاز شد.
وی تاکید کرد که با اجرای این طرح ها تحول چشمگیری در حوزه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد رخ می دهد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در ادامه با اشاره به شعار امسال از سوی سازمان بهداشت جهانی 'افسردگی و راه های مقابله با آن 'گفت: شیوع بیماری افسردگی در سنین 15تا 29 سال اتفاق می افتد که عوارض مختلف بهداشتی و روانی در پی دارد.
ایلامی افزود: مهمترین عارضه افسردگی، خودکشی است که هم اینک به عنوان دومین عامل مرگ و میر در کشور شناخته می شود.
خبرنگار: مسعود علیزاده**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.