به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز شنبه در نشست با هیات های اجرایی شهرستان‌های گچساران و باشت افزود: با توجه به انتخابات دوره‌های گذشته در استان تعداد شعب اخذ رأی ثابت و سیار در مناطق مختلف این استان 10 درصد نسبت به دور قبل افزایش خواهد یافت.
وی بیان کرد: 42 داوطلب از حضور در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان تاکنون انصراف دادند.
محمدی ابراز کرد: چهار هزارو 698 داوطلب برای عضویت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان نام‌نویسی کرده بودند.
وی ابراز کرد: با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته انتخابات در سه شهر کهگیلویه و بویراحمد به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود.
محمدی گفت: انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای دهدشت، گچساران و یاسوج به‌صورت الکترونیک برگزار خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عمل به قانون و مشارکت حداکثری مردم را اساس برگزاری انتخابات دانست و گفت: آنچه به جا می‌ماند عمل به قانون و اهمیت به رأی مردم است.
وی در ادامه همکاری و تعامل بین اعضای شعب و هیات اجرایی را الزامی دانست و افزود: این تعامل و همکاری سبب روند بهتر برگزاری انتخابات و اجرای قوانین انتخاباتی شعب اخذ رأی خواهد شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا آزمونی برای جمهوری اسلامی و نشانه‌ای از اعتماد مردم به‌نظام و کارآمدی دولت است.
محمدی ابراز کرد: درروند برگزاری انتخابات قانون برای همه یکسان است و رأی مردم به‌عنوان حق‌الناس باید موردتوجه جدی قرار گیرد.
وی اظهار داشت: مسئولان هیات های اجرایی انتخابات باید صیانت از رأی مردم را در کمال بی‌طرفی و قانون‌مداری به‌عنوان یک اصل قانونی و وظیفه شرعی سرلوحه کار خود قرار دهند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت سال 96 همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.