رئیس اتاق تعاون استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که با از سرگیری دوباره تعاونی‌های راکد در این استان شاهد سرعت‌بخشی به تحقق شعار سال رهبری انقلاب در این استان خواهیم بود.

لهراسب باقری به ایلنا در یاسوج گفت: بیش از سه هزار و 400 تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که متاسفانه یک هزار و 400 تعاونی آن بنا بدلایل مختلفی راکد هستند.

وی با تشریح وضعیت کنونی تعاونی های بخش خصوصی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهارداشت: حدود 300 هزار نفر معادل 40 درصد جمعیت استانی در تعاونی ها عضویت دارند.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون تعاونی‌های فعال در این استان حدود 20 هزار فرصت شغلی ایجاد کرده‌اند.

باقری با تاکید براینکه شعار سال رهبری انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را بخوبی می‌توان در بخش تعاونی‌ها محقق ساخت، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت نیز برای تحقق این شعار با بخش تعاونی‌ها همکاری‌های لازم را داشته باشد.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های فراوانی برای فعالیت مستمر و شکوفایی دوچندان تعاونی‌های بخش خصوصی دارد اما متاسفانه شرایط اقتصادی حاکم در این استان اجازه فعالیت مستمر به تعاونی‌ها را نداده و نمی دهد.

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد افزود: تمامی تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به شعار سال مدنظر رهبری انقلاب در این استان بکار گرفته تا شاهد کاهش نرخ بیکاری نیز باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.