به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، محمد علی جاوید صبح امروز در جمع مدیران شهری کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: تپه پارک ولایت برای ایجاد میدان تجمع و گردهمایی‌ها اختصاص یافته و یاسوج صاحب زیباترین میدان اجتماعات شهری شده است.

شهردار یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: گستره میدان تجمع و گردهمایی‌های شهری یاسوج حدود یک هکتار است و گنجایش حضور30 هزار نفر درخود را دارد.

جاوید با اشاره به اینکه یاسوج از داشتن میدانی برای تجمع، معاشرت و رو در روشدن شهروندان محروم بود، افزود: میدان اجتماعات شهریاسوج در تداوم پروژه‌های زنجیره‌ای شهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه با احداث این پروژه منحصر به فرد عملا کلکسیون شهر تکمیل شده و یاسوج صاحب زیباترین میدان اجتماعات شده است ادامه داد: میدان تجمع و گردهمایی شهری یاسوج در هسته مرکزی شهر واقع شده و دسترسی به آن توسط شهروندان راحت و آسان بوده و از نظر ظرفیت پارکینگ با مشکلی نیست.

شهردار یاسوج تصریح کرد: برای ساخت و تجهیز میدان تجمع از محل درآمدهای شهری و ظرفیت‌های سازمان عمران بهره گرفته شده است.

جاوید خاطرنشان کرد: میدان تجمع فضای باز و وسیعی است که معمولا برای اجتماعات مردمی و ارائه خدمات شهری کاربرد دارد و میدان تجمع یاسوج در اولین روز هفته نکوداشت یاسوج که از نهم تا 15 اردیبهشت ماه امسال با حضور مسئولان استانی و کشوری به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610142
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.