مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که استاندار این استان هیچ اطلاعی از برکناری وی از این مسئولیت نداشته است.

" هوشنگ جهانبخش" در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در موضوع برکناری اینجانب از مسئولیت مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد،"سیدموسی خادمی" استاندار این استان هیچ اطلاعی نداشت.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا می‌شود مدیرکلی را در استانی از مسئولیت خود برکنار کرد و استاندار آن استان از موضوع برکناری مدیر زیرمجموعه خود اطلاعی نداشته باشد؟ اظهارداشت: دکتر خادمی در تماسی که با من داشت گفت این خبرها چیست که در رسانه ها منتشر شده است؟

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد افزود: استاندار سئوالات دیگری نیز در این ارتباط طرح کرد و البته این سئوال و جواب‌ها نشان می‌دهد که استاندار استان از موضع برکناری ما اطلاعی نداشته و از سویی وقتی موضوع را به ایشان گفتم ایشان بسیار عصبانی شد.

تلاش های زارعی در برکناری من به ثمر نشست

جهانبخش در پاسخ به این سئوال که نقش نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی در برکناری شما چه میزان تاثیر داشته است؟ خاطرنشان کرد: تلاش های آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا برای برکناری ما بی ثمر نبود.

وی گفت: متاسفانه در چندماهه اخیر فشارهای فراوانی از سوی آقای زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجالس نهم و دهم شورای اسلامی برای برکناری ما وارد شد که در نهایت این تلاش ها نتیجه داد.

مسئول ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که با توجه به حکم مسئولیت جدید شما در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه استان و انتقال‌تان به شیراز استان فارس، آیا مشکلی برای حمایت از روحانی در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری نخواهید داشت؟ تصریح کرد: بزودی جانشین خودم را در این ستاد معرفی می کنم.

جهانبخش‌افزود: علاوه بر اینکه جانشین خودم را در ستاد انتخابات تدبیر و توسعه کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌کنم از سویی نیز 2 ماه مرخصی از محل کارم گرفته و برای حجت الاسلام و المسلمین روحانی فعالیت انتخاباتی خواهم کرد.

وی با تاکید براینکه تمامی تلاش خود را بری پیروزی"روحانی" در انتخابات دوازدهم ریاست‌جمهوری بکار می‌گیرد، ادامه داد: برکناری اینجانب از مدیرکلی تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد را به حساب فعالیت انتخاباتی برای رئیس جمهور نمی گذاریم و گله ای نیز نداریم.

مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد، زمان آئین تودیع و معارفه خود را روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه جاری با حضور مسئولان کشوری و استانی عنوان کرد.

جهانبخش گفت: هدف و تلاش‌های ما پیروزی روحانی در انتخابات 29 اردیبهشت ماه جاری است و به موضوعاتی چون برکناری و مسئولیت فکر نمی‌کنیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.