مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش17 درصدی گردشگران و میهمانان نوروزی به این استان بدلیل نزولات جوی خبرداد.

"محمود باقری" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در تعطیلات نوروزی امسال یک میلیون و 564 هزار و 484 گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی کهگیلویه و بویراحمد بازدید کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 17 درصدی را نشان می دهد.

وی مهمترین دلیل کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروزی امسال را نزولات جوی عنوان کرد.

باقری در پاسخ به این سئوال که آیا مهمترین دلیل کاهش 17 درصدی ورود گردشگران و میهمانان نوروزی به کهگیلویه و بویراحمد بارش رحمت الهی بوده است زیرا این بارش در سایر استان های همجوار و حتی استان های شمالی ایران شدت بیشتری داشته اما آمارها نشان از رشد ورودی گردشگران به آن استان‌ها دارد؟ اظهار داشت: بطور حتم این استان بدلیل کوهستانی بودن شرایط خاصی در زمان بارش ها دارد که گردشگران به دلیل بارش ها نتوانستند به این استان سفر کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شب سیزدهم تعطیلات نوروی امسال نیز 32 هزار و 647 گردشگر و میهمان نوروزی در این استان اسکان داده شدند.

باقری از یک هزار و 188مورد نظارتی از اماکن گردشگری در تعطیلات نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد نیز خبرداد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.