قباد قربانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان کمک 33 میلیون ریال از محل زکات، پنج میلیارد و 767 میلیون و 732 هزار ریال آن از محل صندوق‌های صدقه و مابقی از سایر فصل‌های جذب کمک‌های مردمی دریافت شده است.
وی بیان کرد: این کمک‌ها در قالب طرح‌های مختلف مشارکت‌ مردمی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و سایر نیازمندان کمک شده است.
قربانی اظهار کرد: در راستای توانمندسازی اقشار آسیب پذیر این نهاد حمایتی در سال جاری 34 میلیارد و 940 میلیون ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان این شهرستان پرداخت کرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: این میزان اعتبار تسهیلات بانکی برای اجرای 230 طرح اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی پرداخت شد.
وی ابراز کرد: همچنین 6 میلیارد و 670 میلیون ریال تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در این شهرستان پرداخت شده است.
قربانی تصریح کرد: این تسهیلات برای اجرای 345 طرح اشتغالزایی به مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی در گچساران پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: این میزان تسهیلات در زمینه‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی در راستای توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: 12 هزار پاکت جشن نیکوکاری در آستانه سال نو در مدارس این شهرستان توزیع شد.
قربانی بیان کرد: 77 پایگاه جمع آوری کمک‌های مردمی نیز در روزهای 18، 19 و 20 اسفند جاری به منظور جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری برپا می‌شود.
وی ابراز کرد: جشن نیکوکاری 18 اسفند امسال در 65 مدرسه شهری گچساران برگزار می‌شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران افزود: بیش از 497 دانش آموز نیازمند در این شهرستان چشم انتظار کمک نیکوکاران است.
قربانی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده هدایای مردمی در اسرع وقت بین نیازمندان توزیع می‌شود تا پیش از آغاز سال نو این خانواده‌ها از موهبت‌های نیکوکاران بهره مند شوند.
وی اظهار داشت: 4 میلیاردو 253 میلیون و 685 هزار ریال در سال جاری از سوی 717 حامی به حساب ایتام این شهرستان پرداخت شد.
2 هزار و 412 خانوار با چهار هزار و 670 نفر جمعیت زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان هستند.
شهرستان گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.