به گزارش ایرنا، هفته شانزدهم لیگ برتر هندبال روز سه شنبه با پیروزی 30 بر 29 نفت و گاز گچساران و شکست 26 بر 29 شهرداری کاشان صدر نشین جدول رده بندی پیگیری شد، تا نفت و گاز گچساران پس از سه هفته بار دیگر در رده نخست این جدول قرار بگیرد.
محمد قاسمی در بازی هندبال 12 گل ،بهرام رستمی 6 گل، میثم نوروزی تبار 6 گل، حسین سلطانی 2 گل، مهرداد صائب 2 گل، غریب فراست اصل یک گل و احسان آرپناهی نیز یک گل برای تیم نفت و گاز گچساران به ثمر رساندند.
مجید راستی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از نمایش بسیار خوب تیم نفت و گاز گچساران در بازی با هیات هندبال مرودشت تقدیر کرد و اظهار داشت: تماشاگران نیز در این بازی با تشویق های بی امان خود نقش اثرگذاری در این پیروزی با ارزش داشتند.
وی با یادآوری این نکته که 2 بازی دیگر تا پایان فصل 95- 96 لیگ برتر هندبال مردان ایران باقی مانده است، ابراز امیدواری کرد که با ادامه این درخشش نفت و گاز گچساران بتواند قهرمان این فصل شود.
راستی پور ابراز داشت که پیروزی در بازی هفته آینده مقابل سپاهان در اصفهان می تواند زمینه ساز قهرمانی نفت و گاز گچساران در این فصل شود.
تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 16 بازی در لیگ برترهند بال در سال جاری انجام داده که 11 برد، 2 تساوی و 24 امتیاز کسب کرده است.
تیم شهرداری کاشان نیز با 23 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد.
بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور تیم‌های نیروی زمینی تهران، هیات هندبال مرودشت، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان، مس کرمان، هپکو اراک، بیتا سبزوار و توسعه و عمران بافق در حال برگزاری است.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته توانست نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شود.
این تیم توانست آبان سال جاری با درخشش در برابر تیم‌های عربی مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8143 /8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.