به گزارش ایرنا، سردار مهدی انصاری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این میزان ماده مخدر با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری مأموران شهرستان‌های دنا و باشت کشف و ضبط شده است.
وی افزود که در این راستا 11 نفر قاچاقچی دستگیر، چهار باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و هشت دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
سردار انصاری بیان کرد: این میزان ماده مخدر از استان‌های جنوب شرقی کشور بارگیری و به مقصد تهران و اصفهان در حرکت بود.
وی عنوان کرد که رویکرد و عزم جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد برخورد قاطعانه و بی وقفه با قاچاقچیان است.
سردار انصاری ابراز داشت: به همین دلیل نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد با حضور مستمر در سطح شهرها و جاده‌های ارتباطی این استان فرصت هیچ‌گونه فعالیتی را به قاچاقچیان نمی‌دهند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که ابتدای سال جاری تاکنون چهار هزار و 202 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ سعید بالش زر اظهار داشت: در این راستا یکهزار و 921 نفر قاچاقچی در کهگیلویه و بویراحمد دستگیر، 66 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 320 دستگاه خودرو نیز توقیف شد.
وی افزود که 11 ماه سال گذشته سه هزار و 970 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد کشف و ضبط، یکهزار و 750 نفر قاچاقچی دستگیر، 59 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و 208 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.
سرهنگ بالش زر بیان کرد: 11 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال میزان کشفیات انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد پنج درصد، دستگیری قاچاقچیان 10 درصد، انهدام باندهای تهیه و توزیع 10 درصد و توقیف خودروها نیز 53 درصد افزایش داشته است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.