به گزارش ایرنا، بازی تیم‌های نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی تهران که قرار است ساعت 16 امروز در هفته پانزدهم در تهران برگزار شود با توجه به شرایط جدول تقابل تلاش برای قهرمانی و رهایی از انتهای جدول است.
مجید راستی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر چند تیم نیروی زمینی با توجه به شرایط میزبانی شرایط بهتری در بازی دارد، اما بازیکنان جوان نفت و گاز گچساران بدون توجه به حساسیت‌های بازی به میدان مسابقه خواهند رفت.
وی با اشاره به اینکه تنها یک امتیاز با صدرنشین جدول رده بندی شهرداری کاشان فاصله داریم تصریح کرد: به قهرمانی در مسابقات لیگ برتر امسال امیدواریم و شایسته کسب این عنوان مهم هستیم.
راستی پور افزود: تیم نفت و گاز گچساران تاکنون 14 بازی در لیگ برتر سال جاری انجام داده که 9 برد 2 تساوی 20 امتیاز کسب کرده است.
تیم نیروی زمینی تهران 14 بازی 6 برد و کسب 12 امتیاز در رده هشتم جدول 10 تیمی قرار دارد.
بیست و نهمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور تیم‌های نیروی زمینی تهران، هیات هندبال مرودشت، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، شهرداری کاشان، فولاد مبارکه سپاهان، مس کرمان، هپکو اراک، بیتا سبزوار و توسعه و عمران بافق در حال برگزاری است.
تیم هندبال نفت و گاز گچساران فصل گذشته توانست نایب قهرمان لیگ برتر هندبال ایران شود.
این تیم توانست آبان سال جاری با درخشش در برابر تیم‌های عربی مقام چهارم جام باشگاه‌های آسیا را کسب کند.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد با 2 تیم بانوان و مردان در لیگ‌های برتر و زیرگروه یکی از قطب‌های هندبال کشور است.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.