رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 9 نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه منجر به قتل دانشجوی دندانپزشکی خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۹ نفر از افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه در یاسوج خبر داد.

به گزارش جماران، سرهنگ سعید بالش زر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی درگیری مسلحانه منجر به قتل در شهر یاسوج موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد درگیری مسلحانه به دلیل اختلافات قبلی به وقوع پیوسته است و در حین درگیری مسلحانه شخصی که با خودروی پراید از مسیر خیابان در حال تردد بوده به وسیله سلاح گرم توسط منازعان به قتل رسید.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به دلیل حساسیت موضوع با تلاش و کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان و با تعامل و همکاری بسیار خوب دستگاه مقتدر قضایی از ادامه درگیری قومی و قبیله‌ای و ایجاد تنش و ناامنی در سطح شهر جلوگیری به عمل آمد.

بالش زر تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان پلیس آگاهی طی چندین مرحله عملیات ضربتی و منسجم با همکاری عوامل انتظامی تعداد ۹ نفر از منازعان و افراد شرکت کننده در درگیری مسلحانه به خصوص چند نفر از افراد دخیل در قتل را دستگیر و تعداد دو قبضه سلاح ساچمه‌زنی از نوع وینچستر و دولول شکاری از متهمان کشف و ضبط شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجارشکن نظم و امنیت عمومی را خدشه‌دار کند و با این دسته از جرایم به شدت برخورد خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی و روانه زندان شدند و پیگیری لازم جهت دستگیری سایر متهمان پرونده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.