هادی زارع پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصمیم از سوی مسؤولان وزارت آموزش و پرورش و به دلیل شیوع بیماری کرونا گرفته شده و امروز شنبه نیز به طور مکتوب به استان ها ابلاغ شد.

وی افزود: امتحانات پایان سال دانش آموزان دوره ابتدایی در کشور و کهگیلویه و بویراحمد به صورت کیفی - توصیفی و بر مبنای پوشه کار آنان در طول سال تحصیلی است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: وضعیت امتحانات پایان سال دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم مقطع متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم در کشور و این استان پس از تصمیم شورای عالی آموزش و پرورش مشخص و اطلاع رسانی می شود.

زارع پور عنوان کرد: امتحانات نهایی پایان سال دانش آموزان پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد اعم از روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد، دوره پیش دانشگاهی نیمسالی - واحدی و سال سوم مقطع متوسطه دوم اعم از بزرگسالان و شاخه های نظری و فنی و حرفه ای در فاصله زمانی ۱۷ خردادماه تا ۱۶ تیرماه امسال به صورت حضوری برگزار می شود.

تعداد دانش آموزان مشغول به تحصیل پسر و دختر کهگیلویه و بویراحمد در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم افزون بر ۱۶۱ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.