محمدعلی غفاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد می توانند در فرصت باقی مانده اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان سال ۱۳۹۸ خود را درسامانه (www.tas.gov.ir) ثبت کنند

وی بیان کرد:همواره مهلت ثبت اظهارنامه مالیات برارزش افزوده دوره چهارم سال ۹۸تا روز پانزدهم فروردین بود اما امسال به دلیل انتشار ویروس کرونا تاپایان اردیبشت ماه تمدید شده است.

وی بیان کرد: ثبت اظهارنامه باعث بهره مندی فعالان اقتصادی در استفاده از معافیت ها و بخشودگی های مالیاتی خواهدشد و کسانی که نسبت به این مهم کوتاهی کنند ، مشمول جریمه می شوند.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: پیش از این با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و براساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش اسفند ماه امسال تا پایان خرداد ماه سال ۱۳۹۹ تمدیدکرده بود.

وی بیان کرد:مودیانی که برگ مالیات قطعی آنها از تاریخ دوازدهم بهمن ماه ابلاغ شده چنانچه حداکثر تا روز ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۹ نسبت به پرداخت اصل بدهی قطعی شده خود اقدام کنند، مشمول حکم بند (۲) بخشنامه شماره ۲۰۰/۹۸/۴۵ مورخ ۱۳۹۸/۵/۲۷ خواهند بود.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۸کهگیلویه وبویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

 تاکنون ۷۴هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۶۸۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.