سید امان الله جهانبین روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعیت هلال احمر این استان طرح فرشتگان رحمت را با هدف کمک به اقشار بی بضاعت و محروم، ترویج فعالیت های خیرخواهانه و عام المنفعه به یاری خیران و داوطلبان این سازمان در کهگیلویه و بویراحمد اجرا کرده است. 

وی افزود: با توجه به نیاز این افراد در مناطق محروم، ۶۰۰ بسته سبد غذایی و بهداشتی توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این مناطق توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این کمک ها شامل اهدای ۱۶۰بسته سبد غذایی و معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیون ریال و توزیع ۴۴۰ بسته پک بهداشتی و مواد ضدعفونی  و چهار هزار عدد ماسک دولایه به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در بین خانوارهای کم برخودار استان بوده است.

جهانبین تاکید کرد: توزیع این بسته های بهداشتی و غذایی به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام شده و امید است با کمک خیران روز به روز این اقدامات خیرخواهانه افزایش یابد.

هم اکنون پنج پایگاه امداد و نجات جاده ای دائم، یک پایگاه امداد و نجات کوهستان و ۹ پایگاه موقت در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کند.

تمامی نیروهای عملیاتی، تیم های امداد و نجات هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد و بهداشت و درمان از ۱۵ اسفند سال گذشته تا عادی شدن وضعیت موجود در آماده باش کامل قرار دارند و همچنین مرخصی ها و ماموریت های غیر ضروری کارکنان از جمله معاونان و  رئیس های این جمعیت لغو شده است. 

تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه وبویراحمد تا امروز شنبه ۲۲۳ نفر شامل ۱۱۹ مرد و ۱۰۴ زن است.

استان ۷۲۰ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.