رئیس زاده روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: برای راه اندازی خط دوم و سوم این واحد تولیدی ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه طی یک سال و نیم گذشته تاکنون پیگیری‌های زیادی برای پرداخت این تسهیلات انجام شده بیان کرد: تاکنون بانک عامل از پرداخت این هزینه خودداری کرده است.

رئیس زاده تصریح کرد: با دریافت این تسهیلات و فعالیت سه خطه علاوه بر افزایش تولید و درآمدزایی ،کارخانه آجر ماهانه توان پرداخت پنج میلیارد ریال از بدهی های خود به بانک را نیز دارد.

وی اضافه کرد: در صورت پرداخت این تسهیلات با توجه به کیفیت خاک این شهرستان آجر نمای نسوز با ظرفیت ۶۰۰ تن در روز به محصولات تولیدی اضافه می شود.

رئیس زاده تصریح کرد: نیاز است مسئولان استان در راستای تحقق شعار سال، افزایش تولید روزانه و اشتغالزایی موانع دریافت تسهیلات مورد نیاز کارخانه را در کارگروه استانی بررسی و برطرف کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه تنها یک خط از سه خط این کارخانه فعال است روزانه ۱۵۰ هزار سفال به مناطق مختلف کشور از جمله استان‌های فارس، خوزستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه و استان کهگیلویه و بویراحمد صادر می‌شود.

مدیرعامل کارخانه آجر دهدشت گفت: این کارخانه به صورت ۲۴ ساعته و در چهار نوبت کار تولید آجر را انجام می دهد.

عملیات اجرایی این کارخانه سال ۸۸ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار آغاز و در سال ۹۵ به بهره برداری رسید.

فرماندار کهگیلویه افزود: کارخانه آجر سفال دهدشت تنها واحد تولیدی شهرستان که نقش مهمی در توسعه اقتصادی استان نیز دارد.

علیرضا اتابک بیان کرد:  تلاش می‌شود در راستای تحقق امر جهش تولید و رونق اقتصادی منطقه، مشکلات این کارخانه در کارگروه استانی بررسی و برطرف شود.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.