فخرالدین رضایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام با همکاری سازمان بسیج رسانه و قرارگاه شهید سردار  قاسم سلیمانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.

وی افزود: اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد از زمان شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و این استان تلاش ها و اقدام هایی ارزنده برای آموزش، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به منظور جلوگیری از گسترش آن داشته اند. 

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خبرگزاری ها، مطبوعات، صدا و سیما و پایگاه های خبری این استان با استفاده از تمامی ظرفیت ها و توان رسانه ای به وظایف خود عمل کرده و تعطیلی نداشتند.

رضایی عنوان کرد: این امر سبب شد که اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقابله با بیماری کرونا ویروس به طور مطلوب و در کمترین زمان ممکن به اطلاع مردم استان برسد.

وی ابراز داشت: پوشش اخبار و اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی و شورای مقابله با بیماری کرونا ویروس کهگیلویه و بویراحمد، مصاحبه با پزشکان و متخصصان امر در مورد روش های پیشگیری از این بیماری، بازتاب خدمات کادر درمانی، استفاده از ظرفیت هنرمندان و ورزشکاران برای تشویق مردم به ماندن در خانه و انعکاس خبری بخشش کرایه از سوی صاحبان منازل و مغازه ها بخشی از اقدام های خبرنگاران استان بوده است.

مدیر سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد گفت: اطلاع رسانی خدمات نیروهای نظامی و انتظامی این استان در زمینه غربالگری در مبادی ورودی و خروجی شهرها، حفظ امنیت و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و انعکاس خبری نیروهای جهادی در امر ضد عفونی کردن معابر عمومی و تولید ماسک، دستکش و انواع لوازم بهداشتی از دیگر فعالیت های اصحاب رسانه استان است. 

رضایی اظهار داشت: انتظار می رود با توجه به خدمات چشمگیر خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در این ایام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز نگاه ویژه ای به وضعیت معیشتی آنان داشته و اقدام هایی مناسب در این زمینه انجام دهد.

وی افزود: سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با همکاری گروه های جهادی بسیج و قرارگاه شهید سردار قاسم سلیمانی سپاه فتح این استان نسبت به ضدعفونی دفاتر رسانه های استان اقدام کرده و می کند. 

رضایی بیان کرد: جشنواره رسانه ای مقابله با بیماری کرونا ویروس نیز با همکاری حوزه هنری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان بسیج رسانه و دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرده و خبرنگاران استان می توانند در آن شرکت کرده و از جوایز ارزنده ای بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.