حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس فتوای برخی مراجع تقلید چنانچه این امکانات در هر کدام از استان های کشور به میزان کافی فراهم نشود می توان از دیگر روش‌ ها شامل تیمم برای کفن و دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا  استفاده کرد.

وی افزود: لازم است که دستگاه ‌های اجرایی، نظامی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا  تا زمان مهار و ریشه کنی کامل آن تلاش و همت لازم را انجام دهند. 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی و شهرداری های این استان برای ساخت سردخانه مختص فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا در استان بکوشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: تهیه لباس ‌های ویژه برای افرادی که داوطلبانه فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد را کفن و دفن می‌ کنند، ضروری است.

وی ابراز داشت: شرایط برای حضور طلاب و روحانیان داوطلب بومی و غیربومی به منظور غسل دادن، کفن و دفن فوت شدگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد به زودی از سوی مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی این استان فراهم شود.

تعداد افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس در کهگیلویه و بویراحمد تا امروز۱۴۰ نفر و شمار فوت شدگان نیز هشت نفر بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.