کبری اخلاقی نیا روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چنین اقدامی از طریق اینترنت و به صورت رایگان برای کودکان و نوجوانان کشور و کهگیلویه و بویراحمد قابل انجام است.

وی افزود: این تولیدات هر روز ساعت ۹ صبح بر روی پورتال اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به نشانی www.omid.kpf.ir قرار گرفته و به مدت ۲۴ ساعت نیز قابل دسترسی است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح ملی از ابتکارات مسؤولان کانون پرورش فکری کشور بوده و بر اساس آن هر روز یک فیلم سینمایی با تئاتر پخش می شود.

اخلاقی نیا عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان های کشور پر کردن مفید و مؤثر اوقات فراغت قشر کودک و نوجوان با توجه به تعطیلی مراکز فرهنگی، هنری وابسته به کانون، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس است.

وی ابراز داشت: نخستین فیلم سینمایی تولیدی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کشور پخش شده در ساعت ۹ صبح امروز چهارشنبه «کلانتری غیرانتفاعی» نام دارد که تولید سال ۱۳۸۷ است.

اخلاقی نیا گفت: کارگردان این فیلم سینمایی زنده‌ یاد یدالله صمدی بوده و نویسندگی آن را نیز سید مهدی شجاعی و بهزاد بهزادپور بر عهده داشته اند.

وی اظهار داشت: این فیلم سینمایی داستان گروگانگیری است که در دفتر یک نشریه اتفاق می‌ افتد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.