قباد مبشری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان اعتبار از ابتدای امسال تاکنون هزینه شده است.

وی افزود: یک هزار و ۸۷۴ مددجوی مرد و زن زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این آموزش ها شامل کارآفرینی، حرفه ‌آموزی، کاریابی و مهارت ‌آموزی بوده است.

مبشری عنوان کرد: اشتغال نخستین گام برای توانمندسازی اقتصادی مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد بوده و آموزش ‌های فنی و حرفه ‌ای نیز زمینه ‌ساز اشتغال پایدار آنان است.

وی ابراز داشت: یکی از اولویت‌ های مهم کاری مسؤولان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد ترویج روزافزون کارآفرینی بین مددجویان زیر پوشش از طریق ارائه آموزش‌ های فنی و حرفه‌ ای به آنان است.

مبشری گفت: آموزش ‌های فنی و حرفه ای ارائه شده به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور و کهگیلویه و بویراحمد متناسب با بازار کار بوده و به استقلال مالی و خروج تدریجی آنان از چرخه حمایتی این نهاد کمک بسزایی می‌ کند.

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.