رضا رفیعی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره ملی در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان ها آموزش، آگاهی، اطلاع رسانی، ارتباط صحیح با مردم و برقراری آرامش عمومی با محوریت شکست بیماری کرونا ویروس است.

وی افزود: این جشنواره ملی به همت انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد در این استان برگزار خواهد شد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فعالان عرصه های فرهنگ و هنر کشور و این استان می توانند نقش تأثیرگذاری در اعتلای دانش و مهارت اجتماعی برای مقابله با بیماری کرونا ویروس ایفا کنند.

رفیعی عنوان کرد: حجم آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید بین ۵۰ ثانیه تا سه دقیقه بوده و قابلیت انتشار در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را داشته باشد.

وی ابراز داشت: متقاضیان شرکت در این جشنواره ملی باید آثار خود را در قالب فایل به آدرس واتساپ ۰۹۱۷۶۶۱۲۲۸۷ انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به نام رضا رفیعی ارسال کنند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، ظرفیت فرهنگ عمومی و جنبه های آموزشی باشد.

رفیعی اظهار داشت: در آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید از نمادها و نشانه هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را به مخاطبان القا کرده و ترغیب مردم به رعایت بهداشت فردی و آگاهی بخشی جمعی را به همراه داشته باشد.

وی افزود: کنار یا زیر آثار ارسالی به این جشنواره ملی باید نام هنرمند و انجمن هنرهای نمایشی کهگیلویه و بویراحمد به همراه هشتک «کرونا را شکست می‌ دهیم» نوشته شود.

رفیعی بیان کرد: شرکت در این جشنواره ملی به هیچ وجه محدودیت سنی و تعداد آثار ارسالی را ندارد.

وی عنوان کرد: پس از ارزیابی آثار ارسالی به این جشنواره ملی به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح جشنواره اهدا می ‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.