سردار مهدی انصاری  روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مسئولان قضائی در محور ورودی به گچساران تور ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به  سه دستگاه خودروی وانت و یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:مأموران در بازرسی از این خودروها کالاهای قاچاق شامل کولر گازی،تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ظرفشویی کشف و ضبط کردند.
انصاری با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا های کشف شده را یک میلیارد و ۴۶ میلیون ریال اعلام کرده اند افزود: چهار نفر در این راستا دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال کالای قاچاق نیمه نخست امسال در گچساران کشف شده است.

۲۲۶ نفر متخلف در این شهرستان نیمه نخست سال جاری در زمینه کالای قاچاق شناسایی و دستگیر شده است.
دستگاه ارز خارجی، گوشی تلفن همراه، انواع وسایل آرایشی و بهداشتی، مواد خوراکی و پوشاک از کالاهای کشف شده در این شهرستان بوده است.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.