سید محمدتقی علوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: توسعه زیرساخت های ورزشی کهگیلویه و بویراحمد مربوط به هر ۲ بخش همگانی و قهرمانی خواهد بود.

وی افزود: برنامه ‌ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای توسعه هر چه بیشتر ورزش کهگیلویه و بویراحمد در ۲ حوزه مردان و زنان ضروری بوده و با جدیت در دستور کار مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان این استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید با همکاری بیش از پیش مسؤولان اجرایی، نهادهای دولتی و تشکل های مردم نهاد این استان فرهنگ ورزش به طور روزافزون در استان نهادینه شود.

علوی عنوان کرد: اهمیت دادن مضاعف متولیان امر به مقوله ورزش در کهگیلویه و بویراحمد زمینه ساز شادی، نشاط و امید به زندگی بین قشرهای مختلف مردم این استان به ویژه نسل جوان است.

وی ابراز داشت: استقرار امکانات و تجهیزات ورزشی از قبیل میزهای تنیس روی میز در مکان های تفریحی کهگیلویه و بویراحمد برای استفاده عموم مردم این استان به ویژه نسل جوان به مشارکت شهرداری های استان نیاز دارد.

علوی گفت: تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با صندوق کارآفرینی امید این استان منعقد شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهم نامه تسهیلات ارزان قیمت بانکی برای تأسیس و راه اندازی باشگاه‌ های ورزشی در رشته های مختلف به جوانان کهگیلویه و بویراحمد اعطا می شود.

تعداد ورزشکاران ساماندهی شده مرد و زن کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف افزون بر ۵۰ هزار نفر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.