سرهنگ امیرعباس آسمند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دبیرخانه این مسابقه در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این مسابقه از سراسر کهگیلویه و بویراحمد و در قالب نامه و دلنوشته به شهید بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیین پایانی این مسابقه نیمه نخست اسفندماه ۱۳۹۸ و در گروه های سنی کودک و نوجوان و در ۲ بخش نقاشی ویژه کودکان و نامه و دلنوشته ویژه کودکان و نوجوانان در شهر یاسوج مرکز استان برگزار خواهد شد.

سرهنگ آسمند عنوان کرد: در آیین پایانی این مسابقه به صاحبان ۱۲ اثر برگزیده در هر ۲ بخش نقاشی و نامه و دلنوشته به شهید جوایز ارزنده ای اهدا می شود. 

وی ابراز داشت: مهمترین اهداف برگزاری این مسابقه شامل پرداختن به نقش روحانیت کشور و کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آشنایی هر چه بیشتر قشر کودک و نوجوان استان با فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد است.

سرهنگ آسمند گفت: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

کهگیلویه و بویراحمد در دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۸۸۰ شهید، ۳۱۷ آزاده و افزون بر ۹ هزار جانباز تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.