به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نظری ظهر دوشنبه در نشست کمیته تشکل‌های مردم نهاد ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: طرح‌هایی با برش استانی که افزایش سطح آگاهی و اثر گذاری ملموس را رقم بزند، مورد حمایت قرار خواهد گرفت و اثر بخشی کار برای ما مهم است.

نظری توسعه مشارکت‌های اجتماعی را یک نیاز دانست و گفت: تعامل و همکاری مردم محور می‌تواند انسجام مناسبی را محقق سازد.

نظری با بیان اینکه مهمترین آسیب اجتماعی مواد مخدر است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز بر این تاکید دارند که مسئولین باید نگاه دغدغه مندانه به این موضوع داشته باشند.

وی گفت: اگر نگاه دغدغه مند در مسئولین و مردم به وجود نیاید، برخورد با آسیب‌های اجتماعی به سرانجام نخواهد رسید.

نظری با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های اجتماعی برای مقابله با آسیب اعتیاد استفاده کرد، ابراز داشت: باید از مردم کمک خواست و مردم باید پای کار بیایند. دستگاه‌های دولتی مسئولیت زیرساخت‌ها را دارند و راهبردها با نگاه مردمی به سرانجام رسیده است.

نظری از تصویب طرح یاریگران زندگی با طرح ریزی چند بخشی در سطح کشوری داد و گفت: باید حساسیت و آگاه سازی اجتماعی در راستا رشد یابد.

مدیرکل دفتر توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: نگاه ما نگاه پیشگیرانه بوده و خروجی‌ها باید به شکلی باشد که حساسیت مردم بیشتر شود و رشد اعتیاد کاهش یافته و در مراحل بعدی کنترل آسیب اعتیاد رقم بخورد.

نظری با اشاره به فعالیت تشکل‌ها، اظهار کرد: قریب ۱۰۰ سازمان مردم نهاد در کهگیلویه و بویراحمد فعال است و راهبرد اصلی ستاد اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.