به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ملت ایران به هیچ وجه اهل ذلت، سازش و تسلیم در برابر نظام سلطه نیست.

وی افزود: یوم الله ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و سقوط رژیم منحوس پهلوی در پیش است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: حضور حماسی ملت ایران و مردم استان در این راهپیمایی مهم منجر به خنثی شدن توطئه های شوم دشمنان علیه نظام و انقلاب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: سران استکبار جهانی این نکته مهم را به خوبی بدانند که پاسخ ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال همچون سال های گذشته کوبنده و دندان شکن خواهد بود.

وی با تسلیت ۱۳ جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین (س) مادر حضرت عباس (ع) و روز تکریم مادران و همسران شهدا، ابراز داشت: خانواده شهیدان و جامعه ایثارگران حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و باید همواره آنان را تکریم کرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: شهدا برای دفاع از دین مبین اسلام، نظام، انقلاب و کشور جان خود را نثار کردند و عزت، شرافت و اقتدار کنونی ایران نیز مرهون همین جانفشانی ها و رشادت های مثال زدنی است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: برکات، خدمات و دستاوردهای ارزنده نظام و انقلاب در ابعاد و زمینه های مختلف چشمگیر است.

وی افزود: میزان دسترسی ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به خدمات رفاهی از جمله آب، برق، گاز، تحصیل، آموزش، بهداشت، سلامت و درمان هرگز قابل مقایسه با دوران رژیم پهلوی نیست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی بیان کرد: ایران در دوران رژیم پهلوی مستعمره بیگانگان بود و هیچ اختیاری از خود نداشت اما هم اینک به برکت نظام و انقلاب به چنان مجد، شکوه و اقتداری دست یافته که مقابل نظام سلطه می ایستد.

     

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.